torstai 10. tammikuuta 2008

Uusi perheenjäsen

Hihii, meillä on taas uusi perheenjäsen! En kylläkään ole ottanut uutta kissaa tai edes sitä jo piiiiitkään himoitsemaani jack russellin pentua... Hevosten päälukukin on vielä sama yksi. En myöskään ole käynyt vaivihkaa salaraskautumaan.

Sen sijaan uusi jäsen on valkoinen automobiili, Volvo XC90 (T6, valkoinen, vm. 2005). Meillehän on kakkosautoa "hankittu" jo yksi ikuisuus niin että välillä on lehauteltu jo ärräpäitä ja pidetty mykkäkoulua kun ei aina hitaamman hämäläisen ja temperamenttisemman savolaisen aikakäsitteet ole toisiaan kohdanneet. Mies kun on ravannut ihan yhtenään koeajamassa jos jonkinlaista nelipyöräistä ja mieli on vaihtunut vähän väliä: ottaisko sittenkin tuollasen sporttiauto-Mustangin vai oisko se kuitenkin tuollanen jämerä pickup vai pitäiskö kuitenkin ottaa maasturi mutta onhan se tietysti toisaalta kiva tuo Audikin vai oisko kuitenkin... Tätä siis potenssiin 10 ja you've got the point. Aaaaaargh!!!





























Mulle tosin on ihan sama mikä tuo toinen auto on, kunhan liikkuu luotettavasti halutussa vauhdissa mieluusti vielä haluttuun suuntaan. Loppuu mun elämästä jatkuva kellon kyttääminen; nyt viuhahdan kauppaan ja sit mulla on reilut pari tuntia aikaa olla tallilla ja sit taas hakemaan miestä töistä jne. Eihän mun tietysti mikään pakko olisi joka päivä miestä duuniin heittää ja sieltä hakea, mutta vaihtoehto on sitten kalvakka istuminen kotona kaiken päivää. No way honey.

Mä himoitsin tuollasta Volvon maasturia jo Suomessa kun sillä olis niin kätsy vetää kahden hevosen traileria kisapaikoille tai tehdä vaikka isommalla porukalla (toi on 7-paikkainen) ekskursioita heppatapahtumiin, joten olen kyllä aika happy että viimein sain sellaisen :D. Jei! Lippu salkoon! (Tietäis vaan mikä lippu ja mihin salkoon...)


Ei kommentteja: