maanantai 26. marraskuuta 2007

Keskiyön kuulumisia

Mitenkähän mä muuten aina olen luovimmillani tällain keskiyön tunteina (kello on nyt maanantain puolella 0.06)? Ehkä mussa asuu joku pieni muusikko, taiteilija tai muu artisti koska eikös sellaiset juuri ole aina aktiivisimmillaan yön pimeinä tunteina?

Mulla ei oikeasti ole edes mitään kirjoitettavaa tänne. Tai olisi kyllä mutta koska olen ihan sippirikkipoikki San Antonion reissusta, niin jätän laajemmat tarinoinnit toiseen hetkeen (ehkä seuraavaan keskiyöhön tms.). Kotona ollaan siis taas ihanan weekend getawayn jälkeen. On vietetty Thanksgivingiä, otettu salsayliannostus, pussailtu jotain 55m maapinnan alapuolella, nähty ihan uusi ylilyönti shoppauksen harrastamisessa, ihmetelty joulukauden avausta, madeltu ruuhkissa, menetetty järki ja rahat parissa ostoskeskuksessa (Vitsi, kehitystä: en muuten ostanut yksiäkään kenkiä tai käsilaukkua!!! Jarkko hoiti kyllä sen mun puolesta [siis ostamalla itsellensä kenkiä, ei kylläkään käsilaukkua...]), paleltu Texasin talven ensioireissa ja palattu hyvin lämmitettyyn ja kahdella tyytyväisellä kisulilla varustettuun kotiin (kiitos kissojenhoitaja-Mervin!). Jee! Elämä hymyilee. Shiny happy tekstiä tulossa siis.

Koska lupasin itselleni sekä kriitikoille kirjoittaa myös shitty crappy tekstiä, niin mainittakoon seuraavat harmittavat asiat. Ensimmäinen: Joku perkele on pöllinyt meidän viikonlopun lehdet. Perjantain lehti näyttää löytyvän mutta la + su uutis- ja mainospumaskat ovat menneet parempiin koteihin. Jumaleissön. Toinen: Mä niin tätä blogia perustaessani olin olevinani luova kun keksin tällaisen Liisa Ihmemaassa -variaation. Eikä mitä, joku toinen on keksinyt sen mua ennen! Naurettavinta on että kyseinen tyyppi majailee kanssa täällä Dallasissa. Ja on pirulainen perustanut bloginsa keskimäärin ikuisuus ennen mua joten hänen bloginsahan on oikeastaan se aito ja oikea X ihmemaassa -versio ja tämä vain halpa kopio. Yrmh! Kyllä nyt harmittaa.


Ei kommentteja: