keskiviikko 21. marraskuuta 2007

Bestseller

Hittolainen, mun blogihan on osoittautunut varsinaiseksi bestselleriksi! Parin päivän takaisen vuodatuksen ansiosta mun meili on suorastaan pullistellut kannustusviesteistä, tsemppauksista, olkaan taputuksista, etähalauksista, tukisukista sun muista hengennostatuksista. Kiitos ystäväiset :) ! Onneksi jaksatte kestää mua vaikken olekaan (aina) shiny happy ja mä niin sanotusti suck mitä tulee meileihin vastaamiseen...

Kriitikoiden arvioita vuodatuskirjoituksesta ja/tai blogista:
Sun Vuodatusblogi oli just JEES!
ASIAA!!!!
Jeh, olipa vuodatus, mut se tekee vaan hyvää.
Sun blogi on ihana.
Mahti tekstiä :)
Keep up the good work!


Jossain koettiin samaa tuskaa:
I feel your pain!!!

Kannustusta vuodattajalle:
Paljon haleja täältä
tapu-tapu
henkinen voimahali
Tsemppiä sinne kauas!

Äksidentti jos toinenkin meinasi tosin sattua:
Pari kertaa meinasi mennä kyllä pullat väärään kurkkuun :D.

Mitänyt leipä meni väärään kurkkuun


Joku meinasi nousta jo barrikadeille:
Kerro nimiä vaan, niin etsin niiden pirujen sähköpostit ja rekisteröin ne kaiken maailman arveluttaville sivuille, että saavat laatikkonsa täyteen roskapostia ja vielä poliisin kimppuunsa...

Mä arvasin, että jos ei leikkikavereihin niin ystäviin ainakin voi aina luottaa :D !


Ei kommentteja: