sunnuntai 28. joulukuuta 2008

Yhtä juhlaa

Indeed, meillähän ei juhlinta noin vaan lopahda jouluun, vaan heti jälkimaininkeina juhlistetaan mun vanhenemista. Tässä iässä siinä ei tosin ihan hirveästi ole enää lipun salkoon vetämistä, mutta jotain normielosta poikkeavaa on enivei kiva harrastaa kyseisenä päivänä.

Tänä vuonna päädyimme ensin syömään hyvin - ja kertakaikkisen hyvin söimmekin! Jos olen ennenkin rakastanut tonnikalaa (siis pihviä, en siitä kissanruokatöhnää...), niin tämän jälkeen olen umpilätkässä, nam! N9ne Steakhouse Dallasin keskustassa pisti pöytään sen verran hyvä pöperöt, että kuola alkaa valua vieläkin kun muistelen eilistä ateriointia... Nyt sitä onkin hyvä vedellä vatsa täyteen täytettyjä herkkusieniä, tonnikalapihviä ja creme bruleeta, kun voi muutenkin ihan vapautuneesti pötsi pömpöllään pistellä menemään (toisaalta se on lähinnä käytännön sanelema pakko, ei onnistu enää epäpömpötyskään...)!

Meillä on näemmä hyvää tuuria ruokamestojen kanssa aina mun syntymäpäivänä - viime vuonnahan samaan aikaan bongasimme siihen mennessä parhaaksi mainostamamme Ama Lurin... Mutta sekä miehen veitsen näkemisestäkin mureneva piffi että mun tonnari pistivät rankingin nyt uuteen uskoon.

Täysmätön jälkeen olikin sitten hyvä mennä ottamaan annos penkkiurheilua penkistä ylös ponkaisuineen, sillä kävimme katsastamassa kuinka Dallas Starsin pojat lätkivät Anaheim Duckseja vastaan. Ducksien Selännehän on sairaslomalla, joten suomalaisvahvistuksena pelissä oli vaan Starsien Lehtinen. Tuhannen tiukka matsi meinasi olla, mutta tottahan toki Starsit vetäisivät ihan vaan mun synttärien kunniaksi homman kotiin viimein jatkoajalla 4-3. Thanks guys :) !


Ei kommentteja: